مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران- معماری نرم افزار های تخصصی عمران جزوه و کتاب و پروژه PDF زبان تخصصی مقالات سازه های فولاد بتن و سازه های بتن آرمه ایتبز ETABS SAP2000 تکلا استراکچر ژئوتکنیک ترافـــــیک مدیریت ساخت پروژه تخصصی هیدرولوژی مهندسی پی متره و برآورد کارشناسی ارشد عمران تصاویر مهندسی عمران ماشین آلات ساختمانی

مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران- معماری نرم افزار های تخصصی عمران جزوه و کتاب و پروژه PDF زبان تخصصی مقالات سازه های فولاد بتن و سازه های بتن آرمه ایتبز ETABS SAP2000 تکلا استراکچر ژئوتکنیک ترافـــــیک مدیریت ساخت پروژه تخصصی هیدرولوژی مهندسی پی متره و برآورد کارشناسی ارشد عمران تصاویر مهندسی عمران ماشین آلات ساختمانی

مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران
نرم افزار های تخصصی عمران
جزوه و کتاب و پروژه PDF
زبان تخصصی عمران
طـنـز و سـرگـرمـی
مقالات
سازه های فولاد
بتن و سازه های بتن آرمه
ایتبز ETABS
SAP2000
تکلا استراکچر
مهندسی ژئوتکنیک
مهندسی ترافـــــیک
مدیریت ساخت
پروژه تخصصی
هیدرولوژی
مهندسی پی
متره و برآورد
کارشناسی ارشد عمران
تصاویر مهندسی عمران
ماشین آلات ساختمانی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۷، ۰۰:۲۰ - Fati
    لطفا

وقتی یکی از دوستان دفترچه ی کنکور امسال را به من نشان داد سوال 107 برایم خیلی آشنا بود!

خدایا کجا دیدمش؟؟؟؟؟؟

آها!

امتحان فولاد 1 دکتر رضا دزواره!....ترم قبل!.....

بله!، دکتر دزواره امتحان مارو در حد کنکور امسال طرح کرده بودند!!!

آیا ایشان طراح سولات کنکور امسال بودند؟

آیا ما یک ترم توفیق حضور در کنار طراح کنکور را داشتیم؟

تا بحال چند نفر از طراحان کنکور به دانشگاه ما آمده اند؟؟؟

چند نفر از دانشجویان دانشگاه با طراحان کنکور کلاس داشته اند؟؟؟

........

یه شایعاتی در خصوص سطح امتحان ترم قبل ما در فضای مجازی مطرح شده بود که.......حالا خودتون قضاوت کنید.......در کنکور چند نفر به این سوال پاسخ دادن؟؟؟


جاداره که همین جا از زحمات این استاد ارجمند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و هرجای این کره ی خاکی هستند براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.


  • علیرضا

امتحان فولاد1

کنکور

نظرات  (۱۶)

:|
امین
تو که 20 شدی
پس چرا دوباره داری . . .
نه بابا دزواره در حد این حرفا نیست به خدا
همیشه چندتا سوال عین سوال های کتاب مرجع توی کنکور میاد
من خودم چندبار سوالهای کتاب طاحونی عینا در کنکور دیدم.

امتحان فولادش رو خبر ندارم در چه سطحی بود
اما امتحان تحلیل 1 را با همان اطلاعات استاتیک هم میشد پاس شد.
1.من قلبا و با خلوص نیت تمام اساتید مجربو دوس دارم و براشون احترام ویژه ای قائلم.....
2.ترک عادت .......
خداییش به دزواره میگی استاد مجرب؟؟؟؟؟؟
من کلا به عنوان استاد قبولش ندارم!!
به منم خوب داد اما استادی که این همه ازش سؤال می پرسیدم بلد نبود جواب بده استاد نیس! بعله!
من کی گفتم مجرب!؟

بهترین استاد ایران!

شاید میخواسته وقت کلاس گرفته نشه وارد بحث های خارج از 4چوب اصلی درس نمیشده.....
بابا خودت گفتی مجرب

مگه سر کلاس اصن بحثی وجود داش که 4 چوب داشته باشه؟؟؟؟

چقد از فولادو بهمون نگفت. نصف کلاساشم که نیومد. کودوم استادی (!) درس 3 واحدی فولادو تو یه جلسه تو هفته سر هم میکنه عاخه؟؟

سؤال از آیین نامه میپرسیدم بعضی وقتا یه جوری رفتار میکرد انگار تا حالا اصن همچین بندی ندیده!

چقد دیگه ازش تعریف کنم!
ول کنید باو !
همه رو غیر از پویای بدبخت پاس کرد دیگه ( تحلیل )
دیگه چتونه پس ! :))))))))))
البته من اعتراض دارم ! چون به من به عنوان نماینده ی کلاس 14.5 داد ، البته فقط این نیست ، قضیه بیشتر از ایناست
من سوالای امتحانو داشتم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دزواره رو هک کردم :) هنوز کل فلشش توی لپ تاپم هست ، امتحان پایان ترم هم توش بود ، اونم با شش صفحه کامل جواب تشریحی سوالا
خخخخخخخخخخ
اعتراف کردم دیگه ! اخیش
dar vasf doktor dezvare hmin ro bas ke pish az in ke ADS az aeen name hazf beshe ta eshon farmodand ASD bedard nmikhore ASD ro az mabhas 10 hazf kardand!
سلام
اقای دزواره چه جور استادی هستن؟؟
شیوه تدریس؟برخورد؟
اخه تو دانشگاه ما استاتیک درس میدن.

.رضا دزواره رتبه1 دکتری عمران.


پاسخ:
پاسخ:
سلام
شیوه ی درس دادنشون که اصلا خوب نیست
بخش عمده و مهم از مطالب را نمی گن و معمولا وقت کم میارن
مثال کم حل می کنن و این باعث ضعیف شدن دانشجو ها می شه
ولی خوب نمره می دن
متشکرم
از بچه ها که پرسیدم گفتن خیلی سریع می دن با پاورپوینت.
کلا خیلی راضی نبودن.کلا دوتا استاد استاتیک داریم که اقای دزواره از ایشون
خیلی بهترن.

پاسخ:
پاسخ:
کلا توی کل دنیا استاد استاتیک خوب پیدا نمیشه
ما با یکی خیلی بدتر از دزواره پاس کردیم
سلام
من دانشجوی ازاد تهران غربم
رضا دزواره استاد استاتیکمه.استاتیک دخترامون بهتر از پسرامونه خیلی جالبه
قرار بود نیم ترم بگیره که نگرفت ایشا لا این سه واحد رو پاس کنیم.

پاسخ:
پاسخ:
آخی الهی بگردم....

پاس میشی ایشالا ...توکلت به خدا باشه پسرم

ببینم حسام جان مگه آزاد تهران غربم تفکیکه!!!!؟
نه تفکیک نیست مختلطیم
در کل تو کلاس ما دخترا بهتر کار میکنن
دور از شوخی پسرا بیشتر دنبال وقت تلف کردنن.البته یه سری هم خیلی درس خونن
رتبه هاشونم خوبه
دزواره هم استاد خوبیه تقصیری نداره بیچاره وقتش کمه.
خوشبختانه استاتیکو صبح برداشتم وگرنه هیچی نمی فهمیدم
از الان ارشد ذهنمو درگیر کرده
راستی واسه مقاومت و تحلیل سازه چه کتابایی خوبه
شما واسه فولاد چه کتابی رو مطالعه میکنید

پاسخ:
پاسخ:
از الان به فکر فولاد باشید زود نیست آیا؟؟؟؟؟
بهتره فعلا استاتیک بخونید و منتظر بمونید تا ببینید استاداتون چه کتابی معرفی می کنن
اگه از الان کتاب بخرید ضرر می کنید ممکن استاد یه کتاب دیگه معرفی کنه
الان که نمیرم بگیرم میخوام بدونم واسه فولاد و تحلیل چه کتابایی معمولا معرفی میشه.
ممنونم میشم بگین

پاسخ:
پاسخ:
اگه کتاب درسی دانشگاهی می خوای برای تحلیل، همون کتاب طاحونی خیلی هم خوبه و اگر کتاب کنکوری می خوای کتاب تحیلی سازه های سری عمران یکی از بی نظیر ترین کتاب هایی هست که من تاحالا دیده ام

برای فولاد هم خداییش من کتاب خوب که LRFD درس داده باشه سراغ ندارم. البته کتاب آقای فریدون ایرانی هست ولی اشتباهاتی در این کتاب دیده میشه
بهتره صبر کنیم تا کتاب های خوب فولاد مثل دکتر میرقادری از ASD به LRFD تغییر کنند

( توضیح : LRFD و ASD دو شیوه ی طراحی سازه های فولادی هستن که ASD قدیمی شده و LRFD داره توی همه جای دنیا از جمله ایران جا می افته. توی ویرایش جدید مبحث 10 مقررات ملی هم بخش ASD به طور کامل حذف شده)
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی