مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران- معماری نرم افزار های تخصصی عمران جزوه و کتاب و پروژه PDF زبان تخصصی مقالات سازه های فولاد بتن و سازه های بتن آرمه ایتبز ETABS SAP2000 تکلا استراکچر ژئوتکنیک ترافـــــیک مدیریت ساخت پروژه تخصصی هیدرولوژی مهندسی پی متره و برآورد کارشناسی ارشد عمران تصاویر مهندسی عمران ماشین آلات ساختمانی

مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران- معماری نرم افزار های تخصصی عمران جزوه و کتاب و پروژه PDF زبان تخصصی مقالات سازه های فولاد بتن و سازه های بتن آرمه ایتبز ETABS SAP2000 تکلا استراکچر ژئوتکنیک ترافـــــیک مدیریت ساخت پروژه تخصصی هیدرولوژی مهندسی پی متره و برآورد کارشناسی ارشد عمران تصاویر مهندسی عمران ماشین آلات ساختمانی

مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران
نرم افزار های تخصصی عمران
جزوه و کتاب و پروژه PDF
زبان تخصصی عمران
طـنـز و سـرگـرمـی
مقالات
سازه های فولاد
بتن و سازه های بتن آرمه
ایتبز ETABS
SAP2000
تکلا استراکچر
مهندسی ژئوتکنیک
مهندسی ترافـــــیک
مدیریت ساخت
پروژه تخصصی
هیدرولوژی
مهندسی پی
متره و برآورد
کارشناسی ارشد عمران
تصاویر مهندسی عمران
ماشین آلات ساختمانی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۷، ۰۰:۲۰ - Fati
    لطفا

لیست دروس نهایی ارایه شده رشته مهندسی عمران

علیرضا | سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ق.ظ

سلام به همه دوستان

لیست نهایی دروس ارایه شده نهایی توسط مدیر گروه محترم ارایه شد ،  در تمامی مقاطع و گرایش ها عمران دانشگاه 

برای مشاهده کلیک کنید

نظرات  (۲۳)

برنامه ی من که از شنبه تا 4شنبه شده!!
شما چطور؟؟
شنبه تا چهارشنبه
یعنی زور زده بدترین نوع برنامه رو ارایه بده...
دکتر رجای کجایی...
من حاضرم از شنبه تا جمعه بیام دانشگاه ولی دکتر رجایی دیگه مدیرگروه نباشه
من 13 واحد بر میدارم شنبه و چهارشنبه
البته درکتون میکنم ترم 2 ،22 واحد داشتم و از شنبه 8صب تا چارشنبه 8 شب دانشگاه بودم.
فقط دکتر رجایی
منم اگه فامیلمون مدیر گروه بود اینقد خوشحال بودم.
یعتی واقعا فک نمیکرده یه موقع خودش دانشجو بوده...
چه ربطی داره...؟

آقو.....دیه درسی نمونده بردارم!

5واحد پروژه و یه 2 واحدی دیگه بردارم فارغ التحصیلم و فقط 2 ساعت سر اون 2 واحدیه باید بیام دانشگاه سکسک کنم

اصلأ برنامه از شنبه تا جمعه باشه.... فرقی به حال من نمیکنه

میخواستی ترمای قبل 24تا24تا پاس کنی الان مثل من بیخیال باشی
بچه ها! این "ضد قم" یه کم مشکوکه
به نظرتون همون اصفهانیه یا بچه تهرونه؟
احتمال اصفهان بیشتره ولی دکتر رجایی بهتر برنامه ریزی می کرد حداکثر تا سه شنبه
آره دکتر رجایی خوب برنامه ریزی می کرد ولی خیلی بد ارائه می کرد "مزخرف ترین دروس اختیاری" با "بدترین اساتید تاریخ"
الان مثلا خیلی خوب ارائه شده؟!!!!
فکر نمی کنید درسهایی مثل "مدلسازی و شبیه سازی" ، بازرسی جوش، مهندسی زلزله و... بهتر از درس هایی مثل "انرژی و توسعه ی پایدار" ، آلودگی و ... باشن؟؟؟
اصلن همین که استاد صدیقی این ترم درسی ارائه ندادن، کلی به سود ماس
خوب اون برمیگرده به گرایش تحصیلی دکتر رجایی ولی برنامه ریزی این ترم واقعا نظر شخصی افتضاح است
  • پوریا ورودی 91
  • سلام دوستان شیمی و میکروب!!! استادش چجوریاس؟ خوب نمره میده ترم پیش که ارائه شده بود چجوری بود چهارشنبه هم کلاس داشتید؟
    با کنفرانس به من داد18
    البته جزوه من رفرنس امتحان بود و خلاصه خودمو خیلی تو دل استاد جاکردم آخرش شدم 18
    حالا خودت حساب کار خودتو بکن دیگه.....
    ولی به نظر من درس جالبیه و استاد بختیاری خیلی کاربردی درس میدن
  • پوریا ورودی 91
  • ممنون مگه جزوتون جزوه کلاس نبود؟
    بچه ها اصول مدیریت کسی پاس کرده با این استاده؟درسش چجوریه؟
    چرا ولی من فقط جزوه مینوشتم
    استادم هفته بعد یادش میرفت هفته قبل چی گفته
    دیگه برای امتحان مرجع شد جزوه من
    علی بردار بابا

    بر نداری تا ترم بعد خدا میدونه هزینه تایپ با این تورم صفحه ای چند میشه ها......
    چطور مگه؟!آخه میگن سختگیره
    خواهشن دوستان بی اطلاع برنامه رو عوض نکنند گند میخوره به برنامه ما
    متره با پی یکی شده


    پاسخ:
    پاسخ: علیرضا
    واسه منم همین مشکل پیش اومده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی