مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران- معماری نرم افزار های تخصصی عمران جزوه و کتاب و پروژه PDF زبان تخصصی مقالات سازه های فولاد بتن و سازه های بتن آرمه ایتبز ETABS SAP2000 تکلا استراکچر ژئوتکنیک ترافـــــیک مدیریت ساخت پروژه تخصصی هیدرولوژی مهندسی پی متره و برآورد کارشناسی ارشد عمران تصاویر مهندسی عمران ماشین آلات ساختمانی

مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران- معماری نرم افزار های تخصصی عمران جزوه و کتاب و پروژه PDF زبان تخصصی مقالات سازه های فولاد بتن و سازه های بتن آرمه ایتبز ETABS SAP2000 تکلا استراکچر ژئوتکنیک ترافـــــیک مدیریت ساخت پروژه تخصصی هیدرولوژی مهندسی پی متره و برآورد کارشناسی ارشد عمران تصاویر مهندسی عمران ماشین آلات ساختمانی

مهندسی عمران

علمی و تخصصی عمران
نرم افزار های تخصصی عمران
جزوه و کتاب و پروژه PDF
زبان تخصصی عمران
طـنـز و سـرگـرمـی
مقالات
سازه های فولاد
بتن و سازه های بتن آرمه
ایتبز ETABS
SAP2000
تکلا استراکچر
مهندسی ژئوتکنیک
مهندسی ترافـــــیک
مدیریت ساخت
پروژه تخصصی
هیدرولوژی
مهندسی پی
متره و برآورد
کارشناسی ارشد عمران
تصاویر مهندسی عمران
ماشین آلات ساختمانی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ تیر ۹۷، ۰۰:۲۰ - Fati
    لطفا

ثبت نام کلاس آموزشی نرم‌‌افزار FLOW-3D

علیرضا | سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ق.ظ

انجمن علمی عمران برگزار می کند:


آموزش نرم‌‌افزار FLOW-3D 

 


مدرس کارگاه: مهندس حامدطیبی


جهت ثبت نام روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲ تا ۲ به اتاق انجمن علمی واقع در طبقه دوم ساختمان پرفسورحسابی مراجعه فرمایید.
 
هزینه ثبت نام دانشجویی:15،000 تومان
هزینه ثبت نام برای سایرین ۸۰،۰۰۰ تومان
مدت کارگاه: 6ساعت
 
 

مخاطبین: از آنجا که این مدل، یک مدل بسیار قوی در شبیه‌‌سازی محیط سیال بوده و جایگاه مناسبی در تحقیقات و صنعت پیدا کرده‌‌است و همچنین با توجه به اینکه این مدل می‌‌تواند ابزار مفیدی در طراحی سازه‌‌های هیدرولیکی باشد لذا مخاطبان کارگاه آموزشی، دانشجویان در زمینه های مهندسی آب، هیدرولیک و سیالات و مهندسین طراح در این زمینه هستند.

سرفصل‌‌های کارگاه
در کارگاه آموزشی سعی می‌‌شود به زبان ساده به آموزش مدلFLOW-3D پرداخته شود. سرفصل‌‌های مورد نظر برای این کارگاه عبارتند از :
   ۱. مقدمه 
   ۲. آشنایی با معادلات حاکم بر حرکت سیالات
   ۳. آشنایی با تکنیک‌‌های بکار گرفته شده در مدل جهت شبیه‌‌سازی
   ۴. آشنایی کامل با محیط برنامه با تمرکز بر حل مسائل هیدرولیکی:
        • شرایط فیزیکی حاکم بر مسائل هیدرولیکی
        • شرایط مرزی مورد استفاده در مسائل هیدرولیکی
        • نحوة تولید اجسام صلب به عنوان موانع و سازه‌‌ها
        • نحوة اجرای شبیه‌‌سازی
        • روش‌‌های تولید خروجی
   ۵. مدل سازی جریان عبوری از سرریزکنگره ای

   6. مدل سازی جریان عبوری از سرریزاوجی
   7. مدل سازی آب شستگی پایین دست سرریز مستطیلی


مدل FLOW-3D یکی از مدل‌‌های قوی در زمینة دینامیک سیالات است که توسعه و پشتیبانی آن توسط Flow Science, Inc صورت گرفته‌‌است. این مدل قابلیت تحلیل یک، دو و سه بعدی میدان جریان را دارد و محدودة کاربرد بسیار وسیعی را در مسائل مربوط به سیالات دارد.
معادلات پایه‌‌ای مورد استفاده در این مدل، معادلات ناویر استوکس هستند و از پنج مدل آشفتگی مختلف در حل خصوصیات جریان‌‌های آشفته استفاده می‌‌کند. این مدل شامل الگوهای فیزیکی بسیاری از جمله آب‌‌های کم‌‌عمق، لزوجت، کاویتاسیون، آشفتگی و محیط‌‌های متخلخل استو در زمینه‌‌هایی چون هیدرولیک، ریخته‌‌گری، خودروسازی، محیط زیست، هوافضا، علوم دریایی، نفت و گاز، کاربرد دارد.
مدلFlow–3D با وجود امکان کاربرد در انواع سیالات، بدلیل ویژگی‌‌هایی که دارد، به طور خاص در کاربردهای هیدرولیکی راه یافته و جواب‌‌های قابل قبولی نیز در این زمینه ارائه داده است.همین امر باعث گسترش کاربران این مدل و رفع نواقص و محدودیت‌‌های آن شده و باعث افزایش بیش از پیش کاربرد این نرم افزار در حوزه‌‌های مختلف مکانیک سیالات بویژه در هیدرولیک کانال‌‌های باز و سازه‌‌های هیدرولیکی و محبوبیت آن در بین طراحان و کاربران CFD شده است.
یکی از قابلیت‌‌های این برنامه در زمینة تحلیل هیدرولیکی، توانایی در استفاده از روش VOF "Volume of Fluid" در مدل کردن جریان‌‌های با سطح آزاد است که مسائل موجود در روش‌‌های قبلی را مرتفع کرده است.مدل FLOW-3D، در مقایسه با سایر مدل‌‌های موجود در زمینة دینامیک سیالات محاسباتی، دارای دامنة وسیعی از کاربردها و قابلیت‌‌ها است، کاربر دوست بوده و رابط گرافیکی بسیار قوی دارد که کار با آن را آسان‌‌تر می‌‌کند.

نظرات  (۱)

  • حسین خواجه علیزاده عطار
  • زمان شروع کلاس چه موقع است ؟
    محل برگزاری کلاس کجاست ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی